It takes a fool to remain sane.

Igår var det studentfest och idag är jag ledsen

Nu har allt runnit över!.. igen
Då och då kommer jag själv på att det otroligt många som har något emot mig och jag blir alltid lika ledsen. Inte ledsen "åh va tråkigt att ingen gillar mig" utan ontihjärtatledsen och det suger! För oftast har jag inte gjort ett skit mot dessa människor. Vissa av dem känner inte änns mig och ingen jävel på denna jord vill GE MIG EN CHANS! Min syster säger att jag ska vara glad över det faktum att jag berör människor. Ush jag vet inte.. jag vet inte vad det är som jag gör så fel. Pratar jag för högt?Är jag otrevlig? är jag elak? tjock?ful?dum?
Det värsta är att det finns människor som gör och säger exakt samma saker som jag men inte får något skit alls. Förstår ni? I´m the bad guy all the time AND IT FUCKING SUCKS!



Ska jag försöka hålla käften och försvinna in i mängden? fortsätta som jag gör och pissa på allas framtid? ...

..                  ge mig en chans? 

Kommentarer
Postat av: ida

jag tycker iallafall att du är bäst! och du har berört mig, på ett bra sätt :)

2009-05-09 @ 12:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0