LowLow

Idag var det show i Lönsboda och mina ungar var bäst! Jag har verkligen lärt mig att tycka om dem.. riktigt mycket! Jag såg deras nervösa ansikten när folket började komma in och jag sa till dem att det inte fanns något att oroa sig över för att de är bäst! Och jag berättade varför de är bäst.. jo för att jag är bäst!
Showen började och jag tvingade de att skrika och hejja på sina kompisar (vilket de tyckte var vääääldigt pinsamt) men jag är bossen och mitt ord är lag. I alla fall så gick allt helt fantastiskt och jag var en stolt mamma.

Sen hände något jag inte hade räknat med särkilt inte efter denna veckan med allt prat om att folk inte ger mig en chans.
Jag blev inkallad på scenen av mina chefer och dem gav mig en blomma och bakom mig skrek alla mina barn. Jag rös och fick en klump i halsen. Gick in och meddelade att min karriär som danslärare för tillfället är slut men att de får ringa när de vill ... fulla,ledsna,glada,panka,RIKA när de vill.

Vi kramades och pussades.

Jag lovar er de hatade mig i början men nu fick dem tårar i ögonen. Dem gav mig en chans.



Tjejer glöm inte att vara porriga ; )


Kommentarer
Postat av: Svampplockartjejen

Bra, det är du värd!

2009-04-27 @ 21:53:34
Postat av: Prissi

Du är så jävla grym Lis. Du gör saker som jag önskar att jag gjort. Du kommer gå så långt och alla som inte gillar dig klarar inte av dig för att du är sååå bra! Jag är stolt över dig varje dag.

2009-04-28 @ 09:39:11
Postat av: saris

ååååh jag saknar dom lite faktiskt!!!!

2009-05-06 @ 23:19:36
URL: http://latexsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0