En bitande ångest

Nu är allt över! Slut, finito..

jag känner mig helt cp, enligt min syster heter det identitetskris.

Det är nu jag ska börja på ett nytt kapitel i min bok och det känns förjävligt. Folk försvinner ut ur mitt liv, jag ser det men kan inte göra något åt det. Det krossar mitt hjärta om och om igen.. Jag har juh sagt det "När jag älskar, äskar jag".

WAOOOOOOODOSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOO!

Nu räcker det! Jag vet bättre!


Vi sätter punkt och vänder sida och niii.. niiiiiii följ med om ni vill.

I min bok ska det finnas bakgrundmusik.



Kommentarer
Postat av: Svampplockartjejen

rätt! vänd sida. folk kommer traskandes efter i sin egen takt. jag såg rumpan nyss.

2009-06-21 @ 19:51:44
Postat av: angelica

Väskor till salu i bloggen, spana in. dom är unika!

Kram

2009-06-21 @ 19:55:36
URL: http://raaaw.blogg.se/
Postat av: ida

jag följer efter, oavsett om du vill det eller inte, haha. <3

2009-06-21 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0