Midsommar

Midsommar,midsommar,midsommar... det är helt sjukt hur mycket Svenskafolket gillar detta. Fram med sillen och på med kransarna för här ska det supas! Jag tycker att det är lite överskattat  med det hela.. jag menar hälften av alla ungarna äter inte sill och andra hälften ligger över en spann vid 23 tiden. Och vädret.. samma skit år efter år!




Jag firade denna fantastiska dag två gånger och på två olika vis.

Svensk midsommar.
 
Det börjades med "Din mossa" och fortsatte vid grillen

     

och avslutades på stranden med sjuka Åhusbor.

En mycket trevlig kväll.

Chilensk midsommar
 
Allt börjar lungt.. muy señoritas con el bienvenidadrink.

 
Vi skippar sillen och kör på planka..  Göta kör på Carola

 
Festen har kommit igång här meddelar mina för många Cosmopolitans



Jag hittade min idol Johan som coachade mig inför mitt framtida yrke, han kallade mig också för cp-barn hela kvällen.

Denna kväll tog slut på morgonen då svensken sa "Chilenarna är helt sjuka".


Kommentarer
Postat av: Svampplockartjejen

Hähä.

2009-06-23 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0